Tellimise tingimused

Antud dokument määratleb internetipoe valgeklaar.eu külastaja ehk Ostja ja selle haldaja UPGR8 OÜ ehk Müüja vahel e-poest kaupade ostmisel tekkivaid õigussuhteid. E-poest tellimust vormistades ning maksmist sooritades kinnitab Ostja, et ta on tellimuse tingimustega tutvunud ja on nendega nõus.

Tootevalik ja hinnad

Ostja saab internetipoes toodetega tutvuda lugedes toodete lühikirjeldusi ja vaadates illustratiivseid pilte. Kui Ostjal on vaja toote kohta enne tellimisotsuse langetamist täpsustavat informatsiooni siis on Ostjal võimalus pöörduda internetipoe klienditoe poole.

Kõik internetipoes esitletavad hinnad on toodud Eurodes ja need sisaldavad käibemaksu.

Müüja jätab endale õiguse neid tingimusi ja oma toodete hindasid muuta ühepoolselt. Hinnakujunduse muudatused jõustuvad hetkest, mil teave esitatakse lehel upgr8.ee

Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse kinnitusel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

Kauba kohaletoimetamine

Müüa saadab tellitud tooted ehk Kauba Ostjale pärast makse laekumist. Kui Kaup on valmis saatmiseks, saadab Müüja Ostjale e-maili kinnitusega ja juhiseid, kuidas postisaadetist kätte saada.

Tarneaeg:

  • Kui tellitud kauba tarneaeg on “laos”, on toodete tarneaeg peamiselt järgmisel tööpäeval. Nii smartposti kui kulleriga tellides saab kauba soovitud kohas kauba kätte ühe kuni kahe tööpäeva võrra hiljem ehk kolmandal tööpäeval. 

Ostjal on võimalik valida järgmiste kohaletoimetamise võimaluste vahel:

• SmartPOST/Omniva pakiautomaadid Eestis – hind 3,90€
• Kulleriga ukseni Eestis – hind 6,90€
• Tulla ise poodi järele – tasuta

Tellimuse vormistamine ja tasumine

Kui Ostja on kindel, et toode talle sobib, siis saab Ostja toote lisada ostukorvi ning vormistada tellimuse klikkides lingile „Vormista tellimus”. Kui Ostja täidab tellimisvormi, saadetakse talle automaatselt tellimusvormil määratud e-maili aadressile tellimusekinnitus /arve või suunatakse edasi tasuma vastavalt Ostja poolt valitud eelistusele.

Ostja saab internetipoes tellimuse eest tasuda:

  • Pangaülekandega
  • SEB panga pangalingi vahendusel
  • Swedpanga pangalingi vahendusel
  • LHV pangalingi vahendusel
  • Krediitkaardiga
  • Telia järelmaksuga
  • Inbank järelmaksuga

Ostja vormistaud tellimus loetakse pakkumuseks võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Ostjale eraldi teatama. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole ja Müüja on asunud tellimust täitma.

Kauba tagastamine

Ostjal on 14 päeva jooksul õigus kaupa vahetada või raha tagasi küsida.

  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada Müüjale avaldus koos arve koopiaga e-posti aadressile info@upgr8.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.
  • Ostjal on õigus tellimus tühistada ka enne makse sooritamist. Sellest tuleb teavitada kirjutades info@upgr8.ee  vastavasisulise avalduse.

Kauba tagastamine toimub Müüja kulul ning Müüja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Ostjalt arve alusel saadud tasud, muuhulgas Ostja kantud asja kättetoimetamise kulud. Ostja tagastab kauba nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Kui tellitud kaup ei vasta tellimusele, siis vahetuse- ja tagastuskulud kannab Müüja. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Ostjale esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Kuidas kaupa tagastada?

  • Valige enda jaoks sobib transpordiviis: Itella Smartpost või Teile sobilik kullerteenus.
  • Pakkige kaup
  • Lisage palun kaasa tagastuse põhjus.

Kulleriga saates:

Aadressaat: UPGR8, Mustamäe tee 3a, Tallinn 10615, Tel: +372 6001120, info@upgr8.ee

Smartpostiga saates:

  • Sihtkoht: Sikupilli Kaubanduskeskus

Telefoni number: +372 56619600

  • Kontaktisiku kohale palume märkida: UPGR8  e-poe tagastus

Oluline

  • Oluline lisada saadetisega kaasa saatja nimi, email ja telefoni number.
  • Kauba palume pakkida selliselt, et see kannataks väikest kukkumist (Kulleri vastutusel).

Muud tingimused

  • Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud). Müüja teeb sellises olukorras kõik võimaliku, et lahendada küsimus Ostjale nii kiiresti kui võimalik.
  • Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal kui Müüja õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. 
Internet Explorer Icon

NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.